niedziela, 12 lutego 2012

ROZDZIAŁ 1.

*Karolina*
Siedziałam z moimi przyjaciółkami na łóżku. Jak zwykle one marzyły o tych głupich chłopakach z "One Direction", według mnie oni są gejami ale one uparcie temu zaprzeczają..
Ja jednak nasłuchiwałam się rozmowie naszych matek...:
 - One jak zwykle razem...-mówiły.
Zawsze Sylwia, Aleksandra i Urszula - nasze mamusie - spotykały się w weekendy na herbatce i ciasteczkach
uwieczniając to zdjęciami.
Iza i Patrycja zwróciły się do mnie z pomysłem..
Moje kochane idiotki wymyśliły sobie aby wyjechać do Londynu na stałe.WIEDZIAŁAM   DLACZEGO..
Oczywiście liczyło się dla nich tylko ONE DIRECTION a zwłaszcza Harry jakiś tam...i Louis Tomilson,
o którym Patrycja tak dużo gadała..stąd zapamiętałam nazwisko.
-Karolina !!! - wykrzyknęły - chodź z naszym pomysłem do mam!
-Idźcie same - odparłam - ja się w to nie mieszam..to nie był mój pomysł..
One tylko przytaknęły i pobiegły do naszych matek.
Nagle poczułam coś czego nigdy ale to przenigdy nie odczuwałam..
Pomyślałam jak fajnie byłoby pozwiedzać Londyn i całą Wielką Brytanię. Na pewno poznałabym dużo fajnych ludzi i porozumiewałabym się z nimi doskonale..w końcu umiem angielski. 
Myślałam też o minusach naszej wielkiej przeprowadzki, których było mniej niż plusów. 
Rozważałam co by się stało gdybym nie dała sobie rady z przeciwnościami losu. Zamyślona zostałam ocknięta przez dziewczyny.
- OMG ! - krzyczały - nie uwierzysz!!!
-Co?! - wykrzyknęłam z nadzieją na dobrą nowinę.
- Jedziemy do WIELKIEJ BRYTANII !!! - uniosła się radośnie Izka.
_____________________________________________________________
Mam nadzieję, że pierwszy rozdział się podoba. 
Na razie jest trochę krótki ale chciałyśmy alby zżerała was ciekawość co będzie w następnym :)) Postaramy się pisać dłuższe i rozwinięte rozdziały aby was nie zanudzać :)
DO JUTRA !!!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz